Nemám doklad o platbě na poště

  • (neregistrovaný)

    24. 7. 2014 9:18

    Dobrý den, podnikatel zaplatil za balík na poště v hotovosti a doklad o platbě nemá. Pochopitelně neví, kdy a kde to bylo. Jak postupovat v účtování? Jak můžu udělat výdaj v pokladně bez dokladu? Mám fakturu co byla v balíku, kde je napsáno "neplaťte, hrazeno dobírkou" Vedu účetnictví.

    Děkuji za pomoc, nevím co s tím.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 7. 2014 9:24

      mirka..p (neregistrovaný)

      Re: Nemám doklad o platbě na poště
      Čestné prohlášení společníka kdy a kolik zaplatit a že doklad ztratil, do pokladny na 518/211 nedaňově.

    • 24. 7. 2014 9:26

      . (neregistrovaný)

      Re: Nemám doklad o platbě na poště
      Pokud mám možnost, tak zavolám nebo napíši mail dodavateli s prosbou, zda by poslala doklad o úhradě nebo potvrzení, že byla faktura zaplacena.
      Pokud se nejedná o vysokou částku, tak zaúčtuji v pokladně i bez stvrzenky z pošty.
      Vždy ale informuji o tomto klienta, aby věděl, že to není v pořádku a aby se rozhodl, zda tento náklad má být daňový či nedaňový. Samozřejmě že řeknou, že daňový, ale doufám, že si to zapamatují pro příště a o stvrzenku si na poště řeknou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).