Re: Nemám doklad o platbě na poště
Pokud mám možnost, tak zavolám nebo napíši mail dodavateli s prosbou, zda by poslala doklad o úhradě nebo potvrzení, že byla faktura zaplacena.
Pokud se nejedná o vysokou částku, tak zaúčtuji v pokladně i bez stvrzenky z pošty.
Vždy ale informuji o tomto klienta, aby věděl, že to není v pořádku a aby se rozhodl, zda tento náklad má být daňový či nedaňový. Samozřejmě že řeknou, že daňový, ale doufám, že si to zapamatují pro příště a o stvrzenku si na poště řeknou.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
24. 7. 2014 9:18
Dobrý den, podnikatel zaplatil za balík na poště v hotovosti a doklad o platbě nemá. Pochopitelně neví, kdy a kde to bylo. Jak postupovat v účtování? Jak můžu udělat výdaj v pokladně bez dokladu? Mám fakturu co byla v balíku, kde je napsáno "neplaťte, hrazeno dobírkou" Vedu účetnictví.
Děkuji za pomoc, nevím co s tím.