Dotace

  • (neregistrovaný)

    29. 7. 2014 10:44

    Dobrý den, začínám ve firmě kde průběžně dostáváme na základě žádostí o platbu prostředky - dotaci - na projekt realizovaný v průběhu roku 2013-2015 (proplácení faktur z projektu). V roce 2013 bývalá účetní účtovala měsíčně do výnosů veškeré náklady spojené s projektem aniž by byly v tomto roce proplaceny poskytovatelem dotace a zaúčtovala za ním pohledávku . V roce 2014 nám byla uhrazena část uznatelných nákladů. Byl tento postup správný nebo je vhodné či nutné účtovat až v okamžiku příjmu finančních prostředků? Vyhláška č 504 říká, že o přijaté provozní dotaci je možné účtovat ve výnosech až v okamžiku přijetí platby. Musím tedy účtovat do výnosů měsíčně nebo jen do výše přijaté platby a teprve v okamžiku, kdy ji obdržíme?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).