Hlavní navigace

Jak naskladnit zboží z min.roku 2013 ?

  • (neregistrovaný) 77.48.52.---

    5. 9. 2014 10:06

    Dobrý den,
    měla bych prosbu. Minulý rok 2013 jsme nakoupili (OSVČ,DE) vrtáky a špičáky k vrtačkám a kangu. Dali jsme do výdajů v DE do prov. režií. Jenže když se zjistilo, že toto příslušenství se ve všech kusech nevyužije, rozhodl se OSVČ některé kusy v tomto roce 2014 prodat.
    Jak naskladnit toto zboží. Naskladníme v nák. cenách z faktury r2013 do skladu. Ale jak máme pořešit v DE? Má toto zboží OSVČ sama od sebe nakoupit a dle tohoto nějakého pořizovacího dokladu naskladnit příjemkou na sklad zboží ?
    Děkuji moc za reakce

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 9. 2014 14:50

      anonymm (neregistrovaný) 188.134.231.---

      Re: Jak naskladnit zboží z min.roku 2013
      Já bych nenaskladňovala nic, vydala bych fakturu, kde bych uvedla prodej nepotřebného materiálu/případně nářadí/ to už je jedno jak to nazvete. To dáte do tržeb a hotovo. Měli byste mít ke konci roku inventuru, záleží, kdy jste to kupovali a co jste nespotřebovali, mělo by figurovat v inventuře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).