Hlavní navigace

omylem zaslané zboží

  • (neregistrovaný) 188.95.124.---

    11. 11. 2014 10:05

    Dobrý den,

    z internetového obchodu jsme do balíčku na dobírku, který byl za 600 Kč vložili zboží za 3500Kč. Zákaznice zboží odmítá vrátit - je toto neoprávněné obohacení ? - můžeme vymáhat zaslání zboží zpět? Děkuji HZ

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

    • 11. 11. 2014 11:27

      Petrr (neregistrovaný) 93.99.63.---

      Re: omylem zaslané zboží
      Určitě můžete vymáhat zboží zpět, pokud omylen obdržela jiné, než objednané zboží v hodnotě 600,--. Je to jistě neoprávněné obohacení, ale těžko vymahatelné, pokud druhá strana není poctivá. Spíše to vidím na odpis.:( Je to hlavn2 o jednání, komunikaci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).