Dobrý den. Prosím o radu. Faktura za školení bez DPH vystavena v 11/2014 - zaplatili jsme převodem. Školení se mělo konat v prosinci. Firma napsala e-mail v prosinci, že se kurz se přesunuje na leden. V lednu zase poslali e-mail že se bude konat v únoru. No a nakonec do třetice poslali e-mail ke konci ledna, že je z kapacitních důvodů zrušen a peníze zašlou zpět. Peníze dorazili v lednu na účet. Fa je zaúčtována v r.2014 na 518/321 spárována s bankou 221/321. V roce 2015 vrácení částky jak? Bude stačit mínusem přes interní doklad? Stejnou předkontaci? O DPH tam nejde, tak by s tím neměl být takhle problém ne? Děkuji
19. 2. 2015 12:29
Dobrý den. Prosím o radu. Faktura za školení bez DPH vystavena v 11/2014 - zaplatili jsme převodem. Školení se mělo konat v prosinci. Firma napsala e-mail v prosinci, že se kurz se přesunuje na leden. V lednu zase poslali e-mail že se bude konat v únoru. No a nakonec do třetice poslali e-mail ke konci ledna, že je z kapacitních důvodů zrušen a peníze zašlou zpět.
Peníze dorazili v lednu na účet.
Fa je zaúčtována v r.2014 na 518/321 spárována s bankou 221/321.
V roce 2015 vrácení částky jak? Bude stačit mínusem přes interní doklad? Stejnou předkontaci? O DPH tam nejde, tak by s tím neměl být takhle problém ne?
Děkuji