Re: 2x prodloužen PP a znovu nástup do z
Když nad vaším dotazem znovu přemýšlím, tak začínám být nerozhodná. Nejsem si svojí odpovědi na 100% jistá. Počkejte ještě na názory jiných.
Re: 2x prodloužen PP a znovu nástup do z
>>>>dobrý den, ráda bych se ujistila, že si to myslím
>>>>správně. Zaměstnanec nástup 10.1.2013 na dobu určitou
>>>>do
>>>>30.6.2013, poté prodlouženo do 31.12.2013, pak 2.
>>>>prodloužení do 31.12.2014 a poté doba neurčitá.
>>>>Odešel
>>>>sám
>>>>dohodou v lednu 2015 a vrací se od 1.7.2015 zpět k
>>>>zaměstnavateli aniž by uplynula doba 3 let.
>>>>zaměstnavatel
>>>>požaduje opět dobu určitou na 1 rok, já se domnívám
>>>>že
>>>>už musí mít dobu neurčitou. ano ?
>>>
>>>Ano, domníváte se správně.
>>děkuji za odpověď paní jasná :-)
>
>Když nad vaším dotazem znovu přemýšlím,
tak začínám
>být nerozhodná. Nejsem si svojí odpovědi na 100% jistá.
>Počkejte ještě na názory jiných.
Doba trvání pracovního poměru na dobu určitou mezi týmiž smluvními stranami nesmí přesáhnout 3 roky a ode dne vzniku prvního pracovního poměru na dobu určitou může být opakována nejvýše dvakrát Za opakování pracovního poměru na dobu určitou se považuje rovněž i jeho prodloužení. Jestliže od skončení předchozího pracovního poměru na dobu určitou uplynula doba 3 let, k předchozímu pracovnímu poměru na dobu určitou mezi týmiž smluvními stranami se nepřihlíží.
Vnik 1. 10.1.2013 - 30.6.2013
opakování první - do 31.12.2013
opakování druhé - do 31.12.2014
neurčitá od 1.1.2015 - do leden 2015
Od skončení předchozího PP na dobu určitou - tj. od 31.12.2014 neuplynula doba 3 let, aby se k předchozím PP na dobu určitou nepřihlíželo.
Re: 2x prodloužen PP a znovu nástup do z
Nechápu, co je na vás příliš ? Paní xJ to vypsala naprosto precizně a přehledně. Doba 3 let od posledního ukončení doby určité bude až 31.12. 2017. Takže od 1.1.2018 můžete znovu uzavřít na dobu určitou. Do té doby jen na neurčito, nebo DPČ, DPP
Diskuze z 25.4.2014 - PP na dobu určitou
Podívejte se na tuto diskuzi, vedla jsem ji já a dnes jsem zjistila, že mám tedy vše špatně? Pak to nechápu už vůbec. V té "mojí" diskuzi se řešilo, že PP už byl na neurčito, tak se na něj také tak pohlíží jako na celek.... takže lze opět PP na dobu určitou... a najednou je to jinak, uniklo mi něco?
Re: Diskuze z 25.4.2014 - PP na dobu urč
>>dobrý den, ráda bych se ujistila, že si to myslím
>>správně. Zaměstnanec nástup 10.1.2013 na dobu určitou
>>do
>>30.6.2013, poté prodlouženo do 31.12.2013, pak 2.
>>prodloužení do 31.12.2014 a poté doba neurčitá. Odešel
>>sám
>>dohodou v lednu 2015 a vrací se od 1.7.2015 zpět k
>>zaměstnavateli aniž by uplynula doba 3 let.
>>zaměstnavatel
>>požaduje opět dobu určitou na 1 rok, já se domnívám
>>že
>>už musí mít dobu neurčitou. ano ?
>Podívejte se na tuto diskuzi, vedla jsem ji já a dnes
>jsem zjistila, že mám tedy vše špatně? Pak to nechápu
>už vůbec. V té "mojí" diskuzi se řešilo, že PP už byl
>na neurčito, tak se na něj také tak pohlíží jako na
>celek.... takže lze opět PP na dobu určitou... a
>najednou je to jinak, uniklo mi něco?
Už jsem to našla, ale myslím, že tam je to obdobné jako tady.
viz
>>>To snad není možný
>>>od skončení PP na dobu určitou , ať je mezitím
>>>cokoliv, tedy i doba neurčitá, tak musí uplynout 3
>>>roky
>>>abyste opět mohla dát PP na dobu určitou. Já fakt
>>>nevím jak
>>>už vám to vysvětlit. Přečtěte si tu větu znovu.
píše "dann".
Takže totéž , co v nynější diskuzi. Mezi skončení PP na dobu určitou a novým PP na dobu určitou (pokud je samozřejmě vyčerpáno 3x3), musí uplynout 3 roky.
V čem máte problém ?
Re: Diskuze z 25.4.2014 - PP na dobu urč
Takže jsem si to pořádně prošla celé.
Odpověď Kary tam není správná.
Jsou tam spleteny 2 různé dotazy a odpovědi se tak nějak prolínají.
Takže když to shrnu :
mezi skončením PP na dobu určitou po vyčerpání možností 3x3 a uzavřením nového PP na dobu určitou musí uplynout 3 roky.
Může nastat i situace vyčerpáno 3x3, potom nový PP doba neurčitá která trvala např. 2 roky,výpověď podal zaměstnanec, potom třeba po měsíci by znovu chtěli uzavřít PP na dobu určitou, což ovšem nelze protože ještě neuplynula doba 3 let od skončení poslední doby určité.
Ovšem v případě, který byl zmíněn - původně uzavřený PP na dobu určitou byl změněn na dobu neurčitou a potom skončil . V tomto případě se na tento PP pohlíží jako na PP na dobu neurčitou, takže systém 3x3 není tímto dotčen. Takto to mám zapsáno ze školení, kde tyto situace byly probírány docela detailně.
Má někdo nějaký jiný názor ?
Re: Diskuze z 25.4.2014 - PP na dobu urč
PP od 1.4.2010 do 31.7.2010
1.8.2010 - 31.10.2010
1.11.2010 - 31.12.2010
1.1.2011 - 31.5.2011
1.6.2011 na neurčito - poté 31.12.2012 výpověď nadbytečnost
další PP
13.1.2014 - 31.5.2014
1.6.2014 - 30.9.2014
1.10.2014 - 31.12.2014
1.1.2015 neurčito..
Re: Diskuze z 25.4.2014 - PP na dobu urč
Sice tomu moc nerozumím, proč to tak moc kouskujete, když asi víte, že ho potřebujete, ale to je jedno.
Vzhledem k tomu, že tato právní úprava je od 1.1.2012 tak to máte v pořádku . 3x doba určitá a teď od 1.1.2015 na neurčito. Buďte v klidu.
Re: Diskuze z 25.4.2014 - PP na dobu urč
Já jsem v této firmě až od 01/2014 a snažím se právě toto kouskování co nejvíce omezit a tlačím, aby to bylo buď na delší dobu - ty doby určité a nebo rovnou na neurčito. Jsme ale také závislí na zakázkách, takže asi i proto, ale snažím se to odbourat... Díky za váš drahocenný čas!!
Re: 2x prodloužen PP a znovu nástup do z
No právě, že si to odporuje.... tak proto jsem to sem dala, sama jsem z toho zmatena, protože jsem udělala tak, že byl opět sjednán PP na dobu určitou, nyní ale je již na neurčito, takže si myslím, že jediné, co by IP mohl "napadnout", je to, že to mělo být již dříve, že? Pro příště budu vědět, teď již nic měnit nebudeme. Jen se ujistím, že chápu správně - př. teď by končila doba určitá naposledy 30.6.2015, takže další PP na dobu určitou můžeme sjednat od 1.7.2018? Nebere se ten uplně první datum doby určité, ale ten poslední, že? Díky
Re: 2x prodloužen PP a znovu nástup do z
>>>dobrý den, ráda bych se ujistila, že si to myslím
>>>správně. Zaměstnanec nástup 10.1.2013 na dobu určitou
>>>do
>>>30.6.2013, poté prodlouženo do 31.12.2013, pak 2.
>>>prodloužení do 31.12.2014 a poté doba neurčitá.
>>>Odešel
>>>sám
>>>dohodou v lednu 2015 a vrací se od 1.7.2015 zpět k
>>>zaměstnavateli aniž by uplynula doba 3 let.
>>>zaměstnavatel
>>>požaduje opět dobu určitou na 1 rok, já se domnívám
>>>že
>>>už musí mít dobu neurčitou. ano ?
>>No právě, že si to odporuje.... tak proto jsem to sem
>>dala, sama jsem z toho zmatena, protože jsem udělala
>>tak, že byl opět sjednán PP na dobu určitou, nyní ale
>>je již na neurčito, takže si myslím, že jediné, co by
>>IP mohl "napadnout", je to, že to mělo být již dříve,
>>že? Pro příště budu vědět, teď již nic měnit
>>nebudeme.
>>Jen se ujistím, že chápu správně - př. teď by končila
>>doba určitá naposledy 30.6.2015, takže další PP na
>>dobu určitou můžeme sjednat od 1.7.2018? Nebere se
>>ten
>>uplně první datum doby určité, ale ten poslední,
>že?
>>Díky
>
>http://www.epravo.cz/top/clanky/pracovni-pomer-na-dobu-urcitou-nove-od-1-1-2012-81864.html
>
>http://www.hajduk.cz/pracovni-pomer-na-dobu-urcitou/
Díky moc a přeji pěkný den
>
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
3. 6. 2015 13:33
dobrý den, ráda bych se ujistila, že si to myslím správně. Zaměstnanec nástup 10.1.2013 na dobu určitou do 30.6.2013, poté prodlouženo do 31.12.2013, pak 2. prodloužení do 31.12.2014 a poté doba neurčitá. Odešel sám dohodou v lednu 2015 a vrací se od 1.7.2015 zpět k zaměstnavateli aniž by uplynula doba 3 let. zaměstnavatel požaduje opět dobu určitou na 1 rok, já se domnívám že už musí mít dobu neurčitou. ano ?