Hlavní navigace

Dohoda o narovnání

  • (neregistrovaný) 90.177.95.---

    29. 7. 2015 14:27

    Dobrý den,

    moc prosím o radu. Firma poskytla klientce v minulých letech služby v oblasti zdravotnictví. Ovšem klientka s nimi nebyla spokojená a žádala vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že firma se nechce soudit a chce zachovat dobré jméno firmy, tak klientce vrátila peníze. K tomu sepsala dohodu o narovnání. Ráda bych se zeptala, na jaký účet se toto účtuje. Našla jsem v historii, kdy se již podobné případy vyskytly, že různé účetní účtovaly na různé účty. Na 548 či na 544. Já bych volila spíše 548. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 7. 2015 15:24

      alen1 (neregistrovaný) 91.228.45.---

      Re: Dohoda o narovnání
      Je otázka, jak to celé vlastně je.
      Došlo k reklamaci?
      Píšete, že bylo poskytnuto v minulých letech. A to v jednotlivých letech klientka nic nenamítala? O jaký časový úsek se jedná?
      To znamená, že dohodou o narovnání jste vrátili peníze v plné výši za všechny roky?
      Aby to nebylo posouzeno účelově.
      Co je vlastně napsáno přesně v dohodě o narovnání?
      Způsobili jste klientce škodu?

    • 30. 7. 2015 10:47

      janka1 (neregistrovaný) 90.177.95.---

      Re: Dohoda o narovnání
      Dobrý den, děkuji za reakce. Jednalo se o zákroky provedené v letech 2012 a 2013. Klientka nebyla spokojená s výsledky operací. Nevím, jak dlouho řešili, než se sepsala dohoda. Ovšem firma žádnou škodu nezpůsobila. V dohodě je uvedeno, že výsledek zákroků nesplnil očekávání klientky a proto žádá o vrácení peněz. Zaplatila se jí celá částka, kterou uhradila za všechny operace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).