Dobropis - reklamace služby

  • (neregistrovaný)

    17. 9. 2015 9:16

    Dobrý den,

    přepravce vezl našemu zákazníkovi zásilku 14.8.2015. Dne 2.9.2015 jsem od dopravce obdržela fakturu za přepravu. Na zásilce byla špatně fakturovaná cena. V systému dopravce došlo k překlepu při zadávání hmotnosti a rozměrů a z toho důvodu nám omylem fakturovali vyšší částku. Hned jak jsem to zjistila, částku jsem reklamovala a byl nám vystaven dobropis. Chci se zeptat, do jakého období DPH mám dobropis zadat. Do 9/2015 nebo 8/2015? Reklamovala jsem v září, takže do září?

    Předem děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 9. 2015 9:51

      jinka (neregistrovaný)

      Re: Dobropis - reklamace služby
      2.9. jste obdržela (nárok na odpočet), dobropis tedy dáte do září

    • 17. 9. 2015 10:13

      pepinuska (neregistrovaný)

      Re: Dobropis - reklamace služby
      Paní Jinko děkuji za odpověď. Ještě jenom dotázeček, kdybych fakturu obdržela již v srpnu, musela bych dát dobropis do srpna? Ještě jednou děkuji za Váš čas a přeji hezký zbytek dne

    • 17. 9. 2015 10:49

      jinka (neregistrovaný)

      Re: Dobropis - reklamace služby
      V této situaci dle mého názoru ano (špatná cena §43), pokud by jste reklamovali "špatně "provedenou službu, tak by jste dobropis uplatnili v období vyřešení reklamace.

    • 17. 9. 2015 11:06

      pepinuska (neregistrovaný)

      Děkuji
      >>>>Dobrý den,
      >>>>
      >>>>přepravce vezl našemu zákazníkovi zásilku 14.8.2015.
      >>>>Dne 2.9.2015 jsem od dopravce obdržela fakturu za
      >>>>přepravu. Na zásilce byla špatně fakturovaná cena. V
      >>>>systému dopravce došlo k překlepu při zadávání
      >>>>hmotnosti a
      >>>>rozměrů a z toho důvodu nám omylem fakturovali vyšší
      >>>>částku. Hned jak jsem to zjistila, částku jsem
      >>>>reklamovala a byl nám vystaven dobropis. Chci se
      >>>>zeptat, do
      >>>>jakého období DPH mám dobropis zadat. Do 9/2015 nebo
      >>>>8/2015? Reklamovala jsem v září, takže do září?
      >>>>
      >>>>Předem děkuji za radu.
      >>>2.9. jste obdržela (nárok na odpočet), dobropis tedy
      >>>dáte do září
      >>
      >>Paní Jinko děkuji za odpověď. Ještě jenom dotázeček,
      >>kdybych fakturu obdržela již v srpnu, musela bych dát
      >>dobropis do srpna? Ještě jednou děkuji za Váš čas a
      >>přeji hezký zbytek dne
      >V této situaci dle mého názoru ano (špatná cena §43),
      >pokud by jste reklamovali "špatně "provedenou službu,
      >tak by jste dobropis uplatnili v období vyřešení
      >reklamace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).