Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 85.70.29.---

    23. 1. 2016 10:50

    již potřetí jsem reklamovala do 2let ( v zákonné záruce) televizi, pokaždé stejná závada-zkolabuje software, musí tam nahrát nový. Teď při třetí reklamaci jsem požadovala peníze zpět, ale bylo mi řečeno, že software nespadá do záruční opravy a peníze zpět nedostanu. Dá se nějak bránit? Mám tam sice placenou prodlouženou záruku na 5 let, kde mi to cca po 8 měs. budou nahrávat a pak můžu televizi vyhodit. Televizi mám teď na reklamaci.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 23. 1. 2016 14:15

      Ondřej Drbal (neregistrovaný) 77.236.203.---

      Re: reklamace
      1) co se týče té prodloužené záruky - sice ji máte placenou, ale to co je nad 2 roky (dané zákonem) - nemusí mít záruka stejné parametry, jako 2-latá zákonná. Tedy např. určitě tam nebude možnost odstoupení od smlouvy v případě několikanásobné stejné závady.

      2) snad máte od všech reklamací protokoly. Já osobně bych se s nimi nepáral - nechal bych si udělat znalecký posudek, v případě Vaší "výhry" Vám bude muset prodejce i tento posudek zaplatit. Pokud jste si jistá tím, co píšete a pohrozíte jim např. ČOI a vypracováním znaleckého posudku, tak třeba změknou a ani na to nedojde...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).