Reklamace voucheru

  • (neregistrovaný)

    2. 2. 2016 9:30

    Dobrý den,
    k Vánocům jsem dostala voucher do psí školky. Jeste nez jsem zacala cerpoat tento voucher, mela jsem predplacene sve navstevy. Zjistila jsem, ze sluzby mi nevyhovuji a nechci do skolky sveho psa umistovat. Napsala jsem tedy do skolky, ze bych ráda voucher vyreklamovala a vrátila peniize - uvedeny byly i duvody (spatna komunikace, nedostatecna informovanost, maly vybech k neomezenemu mnozstvi psu,...). Ze skolky mi bylo odepsano, ze moji reklamaci neprijimaji a penize mi nevrati. Mam prosim nejakou moznost se branit a chtit penize vratit? Zadna smlouva nebyla podepsana, pouze maminka poslala penize a oni ji zaslali voucher. Jde o skolku Happy Dog v Praze.
    Predem dekuji za rady,
    BH

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 2. 2016 0:23

      H. (neregistrovaný)

      Re: Reklamace voucheru
      Právní poradna zde:
      http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/reklamace/164-neuznani-opravnene-reklamace-jak-postupovat-jak-se-branit.html
      Zkontrolovali jste si nabízené služby, např. velikost výběhu, atd. ? Pokud jste poslali peníze, projevili jste souhlas s nabízenými službami.
      Nákupem uzavíráte kupní smlouvu.
      Něco jiného je, pokud nabídka neodpovídá skutečnosti, to máte nárok
      zboží (služby) reklamovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).