Hlavní navigace

KH platební kalen. a DD k přijaté platbě

  • (neregistrovaný)

    2. 2. 2016 16:40

    Dobrý den, prosím o radu. Vodárny nám vystavují platební kalendář na zálohy za vodné,stočné. Doposud neposílali DD k přijaté platbě. Platíme zavčasu a DPH uplatňujeme každý měsíc. Nyní poprvé došel "DD z plateb předem"částka cca1100Kč,kde uvádí,že tento doklad nahrazuje původní platební kalendář a bude zahrnut do KH.Znamená to,že nyní nemám brát ohled na Platební kalendář, který v souhrnu je nad 10.000 a jednotlivé platby by byly v B2 a mám uvádět DD k přijaté platbě do B3 ? Poprvé jsem se potkala s DD k přijaté platbě a nejsem účetní tak se omlouvám zda Vám přijde můj dotaz hloupý.Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 2. 2016 17:46

      Lenka 68 (neregistrovaný)

      Re: KH platební kalen. a DD k přijaté pl
      Zapátrejte. Už se to tu řešilo x krát. DD by měl jít do B3.
      Koukněte na stránky daňové správy. Je to tam v otázkách a odpovědích.

    • 2. 2. 2016 18:05

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re:původně plat.kalendář - pak přišel DD
      Paní Lenko řekla bych, že toto se zde ještě neřešilo. Resp. případ, kdy by měl odběratel k dispozici platební kalendář - a následně mu od dodavatele došel daňový doklad k zaplacené záloze s informací, že tento DD nahrazuje původní doklad.

      Sama bych zavolala do účtárny Vodáren a probrala postup s druhou stranou.

    • 2. 2. 2016 18:21

      Lenka 68 (neregistrovaný)

      Re:původně plat.kalendář - pak přišel DD
      Tazatelka píše, že "tento doklad nahrazuje PK".
      Zalohy, které nejsou nazvané PK se zde už řešily a vy sama jste odpovídala

    • 2. 2. 2016 18:29

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re:původně plat.kalendář - pak přišel DD