Paní Jiřko,poraďte prosím

• (neregistrovaný)

2. 9. 2005 18:11

Prosím o radu,těhotná žena nastoupila k 1.8.2005 do zaměstnání,k tomu datu si sjednala ještě další zaměstnání a k 25.8.2005 odešla na neschopenku,na které zůstane do 6 týdnů před porodem.Chci se zeptat,půjdou jí 2 neschopenky??to asi ano,ale dočetla jsem se ve mzdové účetní,že pokud za poslední 2 roky má odpracovaných 270 dní,což má,tak má nárok na 2 placené mateřské,protože splňuje podmínku,jen doloží k nástupnímu lístku na mateřskou,že má odpracováno těch 270 dní.... jsem z toho jelen a prosím o radu a zároveň moc děkuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 9. 2005 23:09

ELEN (neregistrovaný)

Re: Paní Jiřko,poraďte prosím
      Pokud všechny pracovně-právní vztahy zakládaly účast na nemocenském pojištění, pak má nárok na peněžitou pomoc v mateřství z obou zaměstnání. Do každého z nich předá potvrzení o nástupu na mateřskou.
      Přejí hodně štěstí.

• 3. 9. 2005 17:35

Hedvika (neregistrovaný)

Děkuji p.Elen
      >>Prosím o radu,těhotná žena nastoupila k 1.8.2005 do
      >>zaměstnání,k tomu datu si sjednala ještě další
      >>zaměstnání a k 25.8.2005 odešla na neschopenku,na
      >>které zůstane
      >>do 6 týdnů před porodem.Chci se zeptat,půjdou jí 2
      >>neschopenky??to asi ano,ale dočetla jsem se ve mzdové
      >>účetní,že pokud za poslední 2 roky má odpracovaných
      >>270
      >>dní,což má,tak má nárok na 2 placené mateřské,protože
      >>splňuje podmínku,jen doloží k nástupnímu lístku na
      >>mateřskou,že má odpracováno těch 270 dní.... jsem z
      >>toho
      >>jelen a prosím o radu a zároveň moc děkuji
      >
      >Pokud všechny pracovně-právní vztahy zakládaly účast
      >na nemocenském pojištění, pak má nárok na peněžitou
      >pomoc v mateřství z obou zaměstnání. Do každého z nich
      >předá potvrzení o nástupu na mateřskou.
      >Přejí hodně štěstí.

• 5. 9. 2005 17:41

Jiřka (neregistrovaný)

Re: Děkuji p.Elen