Prosím:-) - Zjednodušený daňový doklad

• (neregistrovaný)

5. 9. 2005 18:21

Dobrý den, jsem začínající účetní - tak mi prosim odpusťte, pro vás účetní tak určitě základní otázky. Jak má vypadat a co má obsahovat zjednodušený daňový doklad jsem si přečetla, jen jsem se chtěl ujistit, zda správně chápu, to že, když za doklad odpovídám já jako kupující a tudiž i za správnost DPH, znamená to, že i když na účtence mám uvedeno např. 123,70, ale při přepočtu koeficientem vyjde 123,90, tak si mužu odečíst 123,90 ?? A dále jsem se chtěla zeptat, zda někdo nevíte jesti vadí, když toto mnou přepočítané DPH vpisuji do účtenky (vedle jijich spočítané výše) pro případnou kontrolu a můj přehled. A ještě jeden dotaz nebo spíš ujištění, dodá-li mi zaměstnanec doklady později a nestihnu je zaúčtovat v daném měsíci můžu si DPH odečíst v následujícím měsíci, musím časově rozlišovat náklady, když je to vše v jednom roce? Děkuji moc

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 9. 2005 18:33

G. (neregistrovaný)

Re: Prosím:-) - Zjednodušený daňový dokl
      správně. u zjedn. daň. dokladu vypočtete správnou výši DPH. Já lepím doklady na papír, kde dolů napíšu správně vypočtenou výši DPH, kterou také účtuji. Když se mi v účetnictví objeví doklad z předchozího zdaňovacího období a už mám podané daňové přiznání změním jen datum uskutečnění zdanitelného období na první den v příslušném zdaňovacím období a napíšu dolů - zaúčtováno ke dni ... např. doklad z 15. 6. zaúčtuju k 1. 7. a i ho zařadím do dokladů až k dalšímu zdaň. období. takže mám na začátku dalšího kal. čtvrtletí několik dokladů z předchozího, ale zdaň. plněním mi patří do nového kal. čtvrtletí. Vysvětlila jsem to srozumitelně?

• 5. 9. 2005 19:09

Anonymní (neregistrovaný)