Re: Zpětný odkup zboží - opravný doklad?
Děkuji za info. Nicméně my nejsme internetový obchod nebo podobná firma, která by umožňovala zákazníkům zboží bezplatně vrátit např. do 14 dnů, pokud se jim nelíbí. Takové podmínky my nenabízíme. A jestliže se jedná o to, že si zákazník "vzpomene" - opravdu byste dobropisovali? Nemluvíme o reklamaci, o chybné nebo pozdní dodávce. Děkuji!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 5. 2016 10:46
Dobrý den,
prosím o jakýkoliv názor. Prodáváme zboží zákazníkům a občas se stane, že nám zákazník chce zboží vrátit, protože si ho objednal špatně, nebo ho už nepotřebuje apod. Ve firmě je zvykem tohle všechno dobropisovat (a někdy se to provádí dost kostrbatě), já si ale myslím, že se jedná o normální odkup zboží, tedy že zákazník by nám měl fakturovat, pokud to od něj chceme koupit.
Řešíme neustále nadměrné množství opravných daňových dokladů a podle mě často nemají být - my jsme nic chybně, pozdě, ani poškozené nedodali...
Děkuji předem za všechny názory!