Hlavní navigace

Účetnictví při prodeji společnosti

  • (neregistrovaný) 90.178.43.---

    2. 6. 2016 8:59

    Dobrý den, moc prosím o radu, diskuzi...
    Prodali jsme jako společníci podíly v s.r.o., byli jsme i jednatelé, to bylo s prodejem podílů také ukončeno.
    Prosím o radu, jak dále postupovat s účetnictvím. Máme předat veškeré fyzické doklady, výstupy, tisky, inventury, závěrky apod. i za předešlé roky? Nebo jen za letošní rok?
    Jde mi o to, kdyby v budoucnu přišla kontrola, co to pro nás znamená? Kdo nyní nese odpovědnost? Za roky do data prodeje stále my (např. za roky 2013 až 5/2016)? Nebo už je zodpovědnost na novém vlastníkovi, který je i nyní jednatelem?
    Mohu doklady předat pánovi, kt. nám prodej zprostředkoval? On to vyřizuje a chce od nás převzít účetnictví. Mně se to moc nelíbí dávat doklady někomu, kdo nemá se společností nic, asi by měl mít plnou moc od jednatele?
    Jsou tam doklady, jako smlouvy o půjčce, příplatky, valné hromady apod., to kdyby se ztratilo, kdo nese zodpovědnost?
    Možná je to složitý dotaz, ale i přesto prosím o každý názor, co koho napadne, moc mi to pomůže. Nevím, kde mám hledat? Kde zjistím výše dotazované zodpovědnosti?
    Mockrát děkuji předem

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 3. 2019 17:30

      lazar

      Re: účetnictví při prodeji společnosti
      Dobrý den,
      mohu se zeptat jak to dopadlo s těmi doklady a měli jste daňovou kontrolu?
      Děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).