Reklamace autopotahu

  • (neregistrovaný)

    14. 9. 2005 16:15

    Výrobce mi nechce uznat reklamaci prodření autopotahu na místě řidiče, udajně nadměrným opotřebením. Stály u výrobce 2.500Kč.Mám je 23 měsíců a ujel jsem asi 10 000Km. Může mi prosím někdo poradit, zda jsem v právu ? Moc děkuju.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 9. 2005 18:41

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: reklamace autopotahu
      obraťte se na sdružení obrany spotřebitelů. tam vám určite poradí. nevím, zda je v pokynech pro používání a udržování uvedených potahů nějaký limit poču odsezených hodin :-))

    • 14. 9. 2005 19:12

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace autopotahu
      Sdružení obrany spotřebitelů vám poradí, jaká jsou vaše zákonná práva. To se dozvíte i tady: pokus nesouhlasíte se způsobem vyřízení reklamace, musíte se obrátit na soud. Můžete si opatřit znalecký posudek, jehož cena bude cca. 5-10násobek ceny potahů a který navíc není závazný. Pokud soud vyhrajete, máte nárok na úhradu veškerých výloh vč. event. nákladů na znalecký posudek. Tyto náklady vám prodejce neuhradí automaticky, takže si o ně řeknete v dalším soudním sporu.
      Proto bych si dovolil čistě jako svůj osobní názor vám poradit, abyste po dvou letech nereklamoval prodřené autopotahy - i kdyby všechno dopadlo růžovoučce a dostal jste zpět veškeré náklady (což není pravděpodobné), tu anabázi vám nezaplatí nikdo.
      Nemusím se snad zmiňovat o tom, že informace o "odsezených" kilometrech je naprostom irelevantní, protože neexistuje způsob, jak to prokázat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).