Re: II pilíř zaměstnanec nenahlásil
Dobrý den,
měli jsme to samé ve firmě, přišlo se na to až kontrolou z OSSZ. Zavolejte si na Vaši příslušnou OSSZ, sdělte jim situaci. Po nás požadovali mzdový list a pak nám poslali vyčíslení částek, které nám následně vrátili na účet. Poté jsme museli kontaktovat přísluný FÚ a poslat jim prohlášení, že nám zam-ec nesdělil účast na II. pilíři. Zítra se podívám v práci, jak se ten formulář jmenuje a doplním ho sem.
Re: II pilíř zaměstnanec nenahlásil
Já volala všude, na FÚ mi bylo sdělo, že to opravit už nesmím, že je už po termínu a musela bych dělat opravu hlášení na II pilíř, což už dnes nejde. Na PSSZ mi říkali, že mám opravit hlášení a vše nákladově a udělat dodatečné daňové přiznání.
To se mi rozhodně nechce, naše chyba to není, zaměstnanec to nenahlásil, navíc jsem externí účetní za opravu bych samozřejmě účtovala peníze, je to hodně práce a další peníze by se platili daňovému poradci za razítko na přiznání. Náklady za opravu by byly větší než co po nás zaměstnanec chce.
Do systému ani nemůžu vstoupit, to bych musela někoho najmout, rok je zavřený.
Kontrola se u nás plánuje až v roce 2017, na to se na PSSZ koukala, to leda, že by ten zaměstnanec čekal do té doby.
Náklady jste tedy neřešili a opravné daňové přiznání také ne?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
1. 9. 2016 10:43
Dobrý den, jeden náš zaměstnanec nenahlásil, že je účastníkem II pilíře. Mám rok 2015 již zavřený a nemůžu do něj zasáhnout.