Re: OT:Ispop (odpady)
Dobrý den,
já za naši firmu vyplňuji Hlášení o produkci a nakládání s odpady - formulář, který vyplňuji na stránkách ispop.cz. Od ispopu jsme kdysi obdrželi přihlašovací údaje, ale jestli jsme o ně žádali my nebo to přišlo automaticky, to nevím, protože jsem v té době hlášení ještě nepodávala. Do hlášení uvádím jednotlivé odpady dle katalogových čísel odpadů (vyberete ve formuláři), název odpadu, jeho množství, partnera - firma, která odpad přebírá a likviduje. Hlášení se podává do 15.2. (za předchozí kalendářní rok).
Re: OT:Ispop (odpady)
Já také nejsem odborník, ale zkusím ještě další radu. Když se vám povede přihlásit na stránky ISPOP (mohli by vám sdělit přihlašovací údaje nebo snad byste mohli požádat o nové pro jinou osobu), tak si můžete otevřít již podaná hlášení z minulých období. Pokud se vám opakují stále stejné druhy odpadů, tak se dá potom zadat také otevření nového hlášení s převzatými údaji z minulého období a ty potom pouze upravit podle letošní situaci, případně některé řádky smazat a přidat nové. Vyplňování je docela intuitivní.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 9. 2016 12:22
Dobrý den,