Hlavní navigace

ZET-eshopy-platební brána odpověď na dot

  • (neregistrovaný) 193.179.30.---

    3. 10. 2016 10:13

    Dobrý den,
    jak jsem slíbila zveřejňuji odpověď z GFŘ:
    "Při online platbě kartou přesměruje internetová aplikace zákazníka na platební bránu banky, která funguje jako prostředník mezi obchodníkem a zákazníkem. Zákazník vyplní číslo karty, datum ukončení platnosti a kód CVV2/CVC2. Následně se transakce ověří, a pokud jsou zadané údaje v pořádku, platba proběhne. Obchodník tak vidí, že platba proběhla a že ji banka schválila. Tento okamžik je pro poplatníka považován za okamžik uskutečnění evidované tržby ve vztahu ke karetním transakcím na internetu, tzn., že systém evidence tržeb musí odeslat v takovém okamžiku údaje o evidované tržbě správci daně a vystavit účtenku zákazníkovi. V případě e-schopů není původce tržby (zákazník) fyzicky přítomen u poplatníka a tudíž lze za splnění povinnosti vystavit účtenku pokládat učinění takových úkonů, které lze za běžných okolností bez dalšího důvodně považovat za počátek zprostředkování účtenky původci plnění, tedy které za standardních okolností vedou ke zprostředkování účtenky původci, např. vložení účtenky do obálky k samostatnému odeslání a vhození do schránky, nebo vložení účtenky do krabice k dálkově objednanému zboží, které čeká na expedici za podmínky, že toto zboží bylo v nejbližší době expedice odesláno. Další možností je odeslání vystavené účtenky zákazníkovi elektronicky, např. e-mailem v okamžiku uskutečnění tržby. "

    mám takový pocit, že mi vlastně vůbec neodpověděli :-(

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).