Hlavní navigace

Vrácený výrobek

  • (neregistrovaný) 178.22.114.---

    11. 10. 2016 13:24

    Dobrý den. Prosím o informaci jak vyřešit následující situaci. Odběratelská firma nám vrátila výrobek, který jsme jim před časem prodali. Ve stejný den si ale vybrala jiný výrobek vestejné hodnotě jako ten předchozí.

    Máme jim vystavit dobropis za vrácené zboží a zároveň fakturu za nově prodané zboží. Fakturu a dobropis započíst, aby nemuseli platit?

    Díky moc za rady

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 10. 2016 20:12

      v.e.n.d.y.

      Re: Vrácený výrobek
      Ano, šlo o jiný výrobek, který se musel nějak vydat ze skladu a patř k němu nová faktura. Ten původní se zase musel přijmout na sklad a patří k němu dobropis.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).