Hlavní navigace

Vrácení zboží

  • (neregistrovaný) 92.62.225.---

    7. 11. 2016 12:47

    Má prodejce právo nevrátit za zakoupené zboží v jeho kamanné prodejně peníze, pouze umožnit výměnu za jiné zboží? Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 11. 2016 12:56

      ADem (neregistrovaný) 188.116.66.---

      Re: Vrácení zboží
      Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží ve 14 denní lhůtě je možné pouze v případě, kdy jste zboží zakoupili prostřednictvím jednoho z prostředků pro komunikaci na dálku (internet, mail, telefon), případně mimo obvyklé prostory k podnikání. V případě koupě v kamenné prodejně 14 denní lhůta pro odstoupení neplatí, výjimkou by byl případ, kdy by prodejce stanovil možnost odstoupit od kupní smlouvy ve svých obchodních podmínkách jako nadstandardní službu. V tom případě je pak na prodejci, jaké stanoví pro tento nadstandard podmínky.

      Kupující by se tak měl před koupí vždy informovat, zda lze případně zboží po jeho zakoupení vrátit nebo vyměnit za jiné.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).