Umrtí zaměstnance

  • (neregistrovaný)

    4. 10. 2005 14:51

    Můžete mi prosím poradit, co vše musí mzdová účetní udělat, když zemře zaměstnanec. Vim, že odhlásit ZP a na OSSZ. Ale potřebuji jako doklad do MÚ úmrtní list? Kdo vystavuje pozůstalému žádost o vdovský důchod? Nerada bych na něco zapomněla.
    Díky
    Léna

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 10. 2005 14:56

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: umrtí zaměstnance
      pozůstalí by se na vás měli obrátit a musíte žádost o případný vdovský (vdovecký),sirotčí důchod napsat vy...jinak se zeptejte na jméno a adresu notáře,který bude vyřízovat dědictví - tam sdělíte výši poslední mzdy vč.proplaceného zůst.dovolené....tuto mzdu můžete vyplatit tomu,kdo bude u vás nárokovat (manželka,děti..)..předpokládám,že nějaký doklad o úmrtí donesou - ofotit...někdy se stává,že byl zemřelý před úmrtím na nemocenské - pak dostanete nem.lístek..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).