Hlavní navigace

Vrácené zboží

  • (neregistrovaný)

    15. 12. 2016 14:15

    Dobrý den,

    v listopadu jsme zaslali zboží zákazníkovi poštou na dobírku, ale zboží si nevyzvedl a teď v prosinci se vrátilo. Chtěla jsem se zeptat, jestli se vystaví dobropis, popř. s jakým datem, nebo stačí fakturu pouze stornovat, popř. s jakým datem?

    Děkuji za informace.

    Fuxie

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 12. 2016 21:45

      Daniela K. (neregistrovaný)

      Re: Vrácené zboží
      Vycházím z předpokladu, že DPH ani KH za 11/2016 jste ještě nepodali.
      A vzhledem k tomu, že zboží nebylo zákazníkem vyzvednuto, nedošlo ani ke zd. plnění. V tomto případě bude stačit storno faktury v 11/2016.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).