Hlavní navigace

Vrácení zboží - zákon

  • (neregistrovaný) 195.5.186.---

    4. 1. 2017 11:39

    dobrý den, čistě soukromá záležitost.Doslali jsme k vánocům dva stejné výrobky. chtěla jsem jeden vrátit či si ve stejné hodnotě koupit jiný výrobek v prodejně. ani peníze ani výměnu mi neumožnili. asi je to tak i dle zákona, ale jinde mi vždy vyšli dřív. poradíte?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 1. 2017 11:48

      Lenka183 (neregistrovaný) 79.170.251.---

      Re: vrácení zboží - zákon
      u nás to samé, já jsem tedy kupovala přes internetový obchod, vyzvedla na prodejně a peníze mi vrátili. Pokud bych měla na prodejně koupené, prý jen výměna zboží ve stejné hodnotě, jako výrobek. ale je to vždycky na prodejně, jak k tomu přistoupí. Jinou zkušenost mám zase s mall, kdy jsem manželovi koupila držák na telefon, bohužel zavazí hodně ve výhledu, bylo to přes internet, manžel šel na pobočku, ale odmítli vzít zboží zpět, že je poškozen obal. prý to nesmí být ani rozbaleno :-( přitom nevím jak by se tam manžel podíval a krabička poškozená nebyla. tak nám držák zůstal doma (přitom na stránkách mají, že se výrobky mohou vracet až do 17. ledna)

    • 4. 1. 2017 12:37

      Lenka F. (neregistrovaný) 46.13.188.---

      Re: vrácení zboží - zákon
      Zrovna u mallu se mi to nezdá, hned na titulní straně mají odkaz na outlet, kde prodávají vrácené rozbalené zboží se slevou. Asi by stálo za to zkusit to přes e-shop, třeba napsat e-mail nebo zavolat na zákaznickou linku. Podle zákona se nesmí rozbalovat jen DVD s hudbou nebo e-knihy, el. nosiče s nahranými programy apod. Tam je to pochopitelné, zákazník by si mohl obsah stáhnout a zboží potom chtít vrátit. Možná jste narazili na pracovníka pobočky, který není zrovna na výši a plete si to.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).