Zařezení majetku

  • (neregistrovaný)

    13. 10. 2005 10:24

    Dobrý den,

    můžete mi prosím někdo poradit, jak s majetkem - tiskárny pořízené v roce 1999 - tedy jsou faktury z roku 1999 a tiskárny jsou funkční a používají se, ale nejsou vedeny na majetkových účtech tedy jak při inventarizaci?

    Moc děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 10. 2005 20:36

      Aňa (neregistrovaný)

      Re: Zařezení majetku
      ***
      jedná se o drobný majetek, který pro svoji evidenci a inventarizaci stačí vést někde mimo účetnictví, prostě tak, jak u každé židle, stolu, skříňky.
      Každý DM by měl očíslován, dále si tam uvedete, komu byl přidělen, kdy, příp. č. faktury, pořizovací cena - to opravdu záleží na Vás.
      Některé SW umožňují tuto evidenci přímo v programu. Nikam se to neúčtuje, prostě jen evidenčně.
      Ke konci každého roku(nebo častěji) se tento seznam projde , co se v průběhu roku vyřadilo, ztratilo atd., zaktualizujete si tento seznam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).