Re: EET a zaokrouhlení
>>Dobrý den,
>>
>>prosím o radu, bude nějaký problém, když na vystavené
>>faktuře, která byla odeslána do EET byla celková
>>částka nezaokrouhlená a zákazník pak kartou uhradil
>>zaokrouhlenou částku?
>>Jak se vůbec postupuje, kdybych zjistila, že je
>>nějaký
>>doklad špatně? Např. špatná sazba DPH?
>>
>>Děkuji moc za odpovědi.
>
>Vím, že při chybě se dělá storno, takže asi to je
>jediná možnost, kdyby bylo něco špatně. Ale to
>zaokrouhlení je taky chyba kvůli které se musí dělat storno?
Re: EET a zaokrouhlení
Občas mne to zlobí, omlouvám se. Chtěl jsem jen napsat, že případná kontrola z berňáku může brát rozdíl v zaokrouhlení jako nesoulad mezi skutečnou výší částky uhrazené a vykázané, zejména když vykázaná bude nižší. A to se může v případě nahánění pokut sakra hodit. Osobně totiž pochybuji, je bez pokut uspoříme halasně proklamovaných 18 miliard, takže každá koruna dobrá. V principu totiž nezáleží na tom, že jde o pár halířů...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
24. 2. 2017 10:41
Dobrý den,
prosím o radu, bude nějaký problém, když na vystavené faktuře, která byla odeslána do EET byla celková částka nezaokrouhlená a zákazník pak kartou uhradil zaokrouhlenou částku?
Jak se vůbec postupuje, kdybych zjistila, že je nějaký doklad špatně? Např. špatná sazba DPH?
Děkuji moc za odpovědi.