Prosííííííím - může někdo poradit?

  • (neregistrovaný)

    21. 10. 2005 10:25

    Dobrý den,
    potřeboval bych poradit, budu podnikat na ŽL a ihned vést podvojné účetnictví, budu zaměstnávat na dohodu o provedení práce do těch 100h ročně:
    1) musí na každou práci být zvláštní dohoda, nebo stačí 1 na rok s daným člověkem a jak potom vykazovat na jakém formuláři atd., kolik hodin nebo peněz ten a ten měsíc dostal???
    2) když to bude jen na dohodu tak se platí jen daň (soc.a zdr.ne), je někdo od této daně zproštěný? např. studenti, důchodci nebo prostě kdo? musí se to nějak dokládat?
    3) ta daň z tý práce na dohodu se odvádí kdy a komu a co se k tomu dokládá?
    4) můžou si i ty lidé ty daně platit sami, že bych s tím nemusel mít práci? pokud ano, tak o jakou dohodu by se v tom případě jednalo?
    5) když zatím soukromě splácím leasing, a začnu podnikat, jak můžu dostat zbývající splátky do podnikání? jde to? pokud možno co nejpřesněji, i jak zaúčtovat a tak, manželka začíná dělat účetnictví a auta ještě nedělala, tak by potřebovala i v tomto směru trošku poradit, děkujeme.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).