Re: Dodatek k pracovní smlouvě - dotace
V dotazu píši, že se nejedná o změnu sjednaných pracovních podmínek, ale jedná se o doplnění pracovní smlouvy informacemi, že pracovník souhlasí s přidělením na projekt č.XX v období od tehdy do tehdy a že byl seznámen s tím, že jeho mzda bude spolufinancována z prostředků EU. Nemění se ani pozice pracovníka, ani místo výkonu práce, ani výše mzdy. Navíc by tento dokument měl být jen na dobu určitou, a to do konce realizace daného projektu, přičemž pracovní smlouva je ale například na dobu neurčitou.
Nejsem právník, neuvědomila jsem si, že slovíčkaření může znamenat také jiný význam. Pokud víte odpověď a chcete poradit, tak Vám budu velmi vděčná, pokud ne, nic se neděje. Vše, co k danému dotazu vím, jsem tady napsala. Víc informací nemám, proto jsem tady vznesla dotaz.
Ano, rozumím. V prvním dotaze jsem již napsala všechny informace, které mám a napsala jsem je tak, jak jsou napsány v metodikách a podkladech od MPO.
Děkuji Vám všem za odpovědi. Nicméně jsem se již obrátila na firemního právníka. Hezký den přeji.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Maximální ceny pohonných hmot ve čtvrtek klesnou, určilo ministerstvo
Venkovské obchody budou moci získat od státu až 130 tisíc korun, startuje další výzva
Bizár Schillerové: Příspěvek na zábavu bude daňově výhodnější než na prevenci rakovin
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů se týká i jednatelů společností
Stát zveřejnil maximální ceny paliv. Od zítřka nesmí pumpy zdražit nad limit
Finanční správa začíná vracet peníze. Podívejte se, kdy vám dorazí
30. 6. 2017 8:33