Re: Dodatek k pracovní smlouvě - dotace
V dotazu píši, že se nejedná o změnu sjednaných pracovních podmínek, ale jedná se o doplnění pracovní smlouvy informacemi, že pracovník souhlasí s přidělením na projekt č.XX v období od tehdy do tehdy a že byl seznámen s tím, že jeho mzda bude spolufinancována z prostředků EU. Nemění se ani pozice pracovníka, ani místo výkonu práce, ani výše mzdy. Navíc by tento dokument měl být jen na dobu určitou, a to do konce realizace daného projektu, přičemž pracovní smlouva je ale například na dobu neurčitou.
Nejsem právník, neuvědomila jsem si, že slovíčkaření může znamenat také jiný význam. Pokud víte odpověď a chcete poradit, tak Vám budu velmi vděčná, pokud ne, nic se neděje. Vše, co k danému dotazu vím, jsem tady napsala. Víc informací nemám, proto jsem tady vznesla dotaz.
Ano, rozumím. V prvním dotaze jsem již napsala všechny informace, které mám a napsala jsem je tak, jak jsou napsány v metodikách a podkladech od MPO.
Děkuji Vám všem za odpovědi. Nicméně jsem se již obrátila na firemního právníka. Hezký den přeji.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
30. 6. 2017 8:33