Hlavní navigace

Třístranný obchod - nevyužití - prosím

  • (neregistrovaný) 77.48.31.---

    19. 10. 2017 13:51

    Dobrý den,

    právě jsem zjistila, že zákazník,který běžně nakupuje v EU a v ČR a prodává do EU ale i do ČR uskutečnil třístranný obchod. V DPH uvádím běžně nákup z EU (reverse charge) a prodej do EU (v SH normálně 0). Zákazník mi nedává CRM běžně,akorát teď byl přicvaknut k faktuře a zjistila jsem že provedl třístranný obchod. Není to často, ale už ho prováděl i dříve dejme tomu 2x v tomto roce - jak jsem právě zjistila. Pojem nezná, většinou obchoduje tak že od dodavatele jde zboží přímo odběrateli - většinou z EU do ČR nebo z ČR do EU. Takže žádný problém.
    Teď nevím co s tím počít. Mám nějak zpětně opravovat DPH a SH?
    Musím třístranného obchodu využít? Co nám hrozí pokud FÚ zjistí že jsme nevyužili třístranného obchodu?
    Moc Vám děkuju, jsem z toho na prášky..

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 10. 2017 13:54

      allli

      Re: Třístranný obchod - nevyužití - pros
      myslíte třístranný obchod dle §17 ZDPH? napište, z které země je dodavatel a z které odběratel, třeba vám někdo poradí

    • 19. 10. 2017 13:58

      Lka (neregistrovaný) 77.48.31.---

      Re: Třístranný obchod - nevyužití - pros
      Ano, nákup z SK a prodej do DE. Zboží šlo dle CRM přímo z SK do DE. Fakturace běžná, přijatá faktura z SK s větou že osvobozeno, vystavená faktura do DE s větou že osvobozeno dle §64... :(

    • 19. 10. 2017 19:08

      Lka (neregistrovaný) 77.48.31.---

      Re: Třístranný obchod - prosím nevíte?
      prosím nikdo neví? :(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).