Dobrý den, klient vystavil v 8/2017 fakturu a odvedl DPH. V 9/2017 zjistil ze nedošlo k převzetí zboží a prodej se neuskutečnil. Musí vystavit storno faktury a opravit DPH a KH ještě v 8/17, nebo stačí když storno fakturu zaúčtuje azahrne do KH až v 9/2017. /jedná se o celkovou částku nad 100000,- /. Děkuji všem za rady. Alice
24. 10. 2017 18:38
Dobrý den, klient vystavil v 8/2017 fakturu a odvedl DPH. V 9/2017 zjistil ze nedošlo k převzetí zboží a prodej se neuskutečnil. Musí vystavit storno faktury a opravit DPH a KH ještě v 8/17, nebo stačí když storno fakturu zaúčtuje azahrne do KH až v 9/2017. /jedná se o celkovou částku nad 100000,- /. Děkuji všem za rady. Alice