Hlavní navigace

Úřední nástěnka

  • (neregistrovaný) 88.100.166.---

    1. 11. 2017 11:49

    V říjnu se mi ozvala telefonistka z firmy Úřední nástěnka, cz. A nabízela mi služby pro firmu. Nějak jsem byl duchem mimo, ale vytáhla ze mě IČ a mail.
    Následně přišla faktura a zas volání, abych zaplatil.
    Odmítl jsem zaplatit s tím, že jsem si nic neobjednal a služby využívat nebudu. A ejhle, prý jestli jsem četl Podmínky registrace, že prý musím zaplatit při stornu 50% poplatek, vlastně smluvní pokutu. Jenomže: při hovoru mi telefonistka nic o smluvní pokutě neřekla! Že prý jsem si to měl v Podmínkách přečíst. Ale jak jsem to během hovoru mohl číst, když mi od nich přišel mail až následující den?
    3. Odstoupení od smlouvy
    V případě, že si Objednavatel přeje zrušit již objednanou službu, a odstoupit tak od uzavřené smlouvy, lze tak učinit do 2 pracovních dní od objednávky služby. V tomto případě je povinen Poskytovateli služby uhradit storno poplatek ve výši 50% z dané částky služby.
    Takže, já bych měl zaplatit za něco, o čem v prvotním hovoru nepadlo ani slovo?
    Pokud mi nebude vyhověno a nebude provedeno storno bez poplatků, budu se soudit. Soudce si jistě rád poslechne nahrávku, kde o smluvní pokutě nebyla řeč.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 11. 2017 14:54

      K5 (neregistrovaný) 90.182.89.---

      Re: Úřední nástěnka
      Dobrý den,
      mám s nimi tutéž osobní zkušenost, je to cca 1,5 roku. Nezaplatila jsem, opakovaně vracela faktury s vysvětlením dané situace a po nějaké době to sami vzdali...

    • 1. 11. 2017 15:05

      xs (neregistrovaný) 82.142.78.---

      Re: Úřední nástěnka
      Pokud jste skutečně objednávku neodsouhlasili, na což Vás určitě operátorka upozornila, tak přeci ani k žádné objednávce nedošlo a tím pádem Vás ani žádné obchodní podmínky zajímat nemusí :-)

    • 1. 11. 2017 15:25

      mirka..p (neregistrovaný) 77.78.85.---

      Re: Úřední nástěnka
      Nevíme, co se skutečně odehrálo při tom rozhovoru, obecně odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku je v §1829 nového obč.zákoníku

    • 1. 11. 2017 15:44

      .. (neregistrovaný) 185.115.9.---

      Re: Úřední nástěnka_nevyžádané služby
      >>>>>V říjnu se mi ozvala telefonistka z firmy Úřední
      >>>>>nástěnka, cz. A nabízela mi služby pro firmu. Nějak
      >>>>>jsem
      >>>>>byl duchem mimo, ale vytáhla ze mě IČ a mail.
      >>>>>Následně přišla faktura a zas volání, abych zaplatil.
      >>>>>Odmítl jsem zaplatit s tím, že jsem si nic neobjednal
      >>>>>a služby využívat nebudu. A ejhle, prý jestli jsem
      >>>>>četl Podmínky registrace, že prý musím zaplatit při
      >>>>>stornu 50% poplatek, vlastně smluvní pokutu. Jenomže:
      >>>>>při
      >>>>>hovoru mi telefonistka nic o smluvní pokutě neřekla!
      >>>>>Že
      >>>>>prý jsem si to měl v Podmínkách přečíst. Ale jak jsem
      >>>>>to během hovoru mohl číst, když mi od nich přišel
      >>>>>mail
      >>>>>až následující den?


      >>>Dobrý den,
      >>>mám s nimi tutéž osobní zkušenost, je to cca 1,5
      >>>roku.
      >>>Nezaplatila jsem, opakovaně vracela faktury s
      >>>vysvětlením dané situace a po nějaké době to sami
      >>>vzdali...
      >>Pokud jste skutečně objednávku neodsouhlasili, na což
      >>Vás určitě operátorka upozornila, tak přeci ani k
      >>žádné objednávce nedošlo a tím pádem Vás ani žádné
      >>obchodní podmínky zajímat nemusí :-)
      >
      >Nevíme, co se skutečně odehrálo při tom rozhovoru,
      >obecně odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku je v §1829
      >nového obč.zákoníku

      Pokud to byla nabídka služeb pro podnikatele a tazatelka sdělila telefonistce své IČ a vystupovala tak jako podnikatel, tak dle mého laického názoru nelze § 1829 NOZ použít

    • 1. 11. 2017 20:19

      Mirka..p (neregistrovaný) 85.71.41.---

      Re: Úřední nástěnka_nevyžádané služby
      Mate pravdu. IC jsem prehledla.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).