Dobrý den, prosím o radu. Naše firma se začíná připravovat na nástup EET v březnu příštího roku. jedná se o stavební firmu, kdy zákazníci občas platí v hotovosti úhradu faktury, nebo zálohy. Pokud budeme technicky vybaveni, je možné si provoz vyzkoušet, zasílat účtenky např. v lednu " nanečisto" , nebo je to tak, že jakmile jednou evidovat začneme, tak už musíme vše? Děkuji za radu.
5. 12. 2017 14:50
Dobrý den,
prosím o radu. Naše firma se začíná připravovat na nástup EET v březnu příštího roku.
jedná se o stavební firmu, kdy zákazníci občas platí v hotovosti úhradu faktury, nebo zálohy.
Pokud budeme technicky vybaveni, je možné si provoz vyzkoušet, zasílat účtenky např. v lednu " nanečisto" , nebo je to tak, že jakmile jednou evidovat začneme, tak už musíme vše?
Děkuji za radu.