Hlavní navigace

Předávání dokumentů poštou

  • (neregistrovaný) 77.240.100.---

    29. 1. 2018 9:21

    Dobrý den, prosím o radu ohledně zasílání poštou zaměstnanců dokumenty (potvrzení o příjmu pro banky,potvrzení o zdaň.příjmech,potvrzení pro úřad práce aj). Musí zaměstnavatel posílat poštou? Může zaměstnavatel zaměstnanci srazit částku za poštovné a obálku,papír? Neustále se zdražuje poštovné a zaměstnavaarele to finančně zatěžuje. Jak prosím postupovat správně? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 1. 2018 9:55

      III (neregistrovaný) 46.227.168.---

      Re: předávání dokumentů poštou
      Neznám, žádný zákon, který by přikazoval zaměstnavateli zasílát poštou potvrzení příjmu pro banky. Ať si zaměstnanec přijde osobně. Srazit mu nic nemůžete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).