Hlavní navigace

PPL a náhrada za poškození zboží

  • (neregistrovaný) 46.13.198.---

    14. 2. 2018 12:58

    Dobrý den,

    prosím o radu. PPL nám dodávalo zboží, které při přepravě poškodili. Byla uznána reklamace, z naší firmy jsme zaslali fakturu firmě PPL k proplacení, oni zaplatili. Zákazníkovi bylo dodáno zboží nové. Jak prosím zaúčtovat?
    Jde mi o vydanou fakturu PPL (vystaveno bez DPH, protože se jedná o pojistné plnění). Je možné zaúčtovat klasicky 311/604

    Příjem na účet. 221/311

    Může to tak být? Převzala jsem účetnictví po jiné paní a tento případ není nijak proúčtován. Mě už z toho jde hlava kolem, našla jsem toho více. Asi je to banalita, ale mě už to nemyslí.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 2. 2018 13:12

      SarkaSi (neregistrovaný) 46.30.65.---

      Re: PPL a náhrada za poškození zboží
      U nás obdobný případ s firmou Toptrans, kdy byla uznána reklamace za celé poškozené zboží (fa bez DPH - účtováno 311/648+analytika a úhrada na účet 221/311.

      >Dobrý den,
      >
      >prosím o radu. PPL nám dodávalo zboží, které při
      >přepravě poškodili. Byla uznána reklamace, z naší firmy
      >jsme zaslali fakturu firmě PPL k proplacení, oni
      >zaplatili. Zákazníkovi bylo dodáno zboží nové. Jak prosím
      >zaúčtovat?
      >Jde mi o vydanou fakturu PPL (vystaveno bez DPH,
      >protože se jedná o pojistné plnění). Je možné zaúčtovat
      >klasicky 311/604
      >
      >Příjem na účet. 221/311
      >
      >Může to tak být? Převzala jsem účetnictví po jiné paní
      >a tento případ není nijak proúčtován. Mě už z toho jde
      >hlava kolem, našla jsem toho více. Asi je to banalita,
      >ale mě už to nemyslí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).