Hlavní navigace

Účet kancelářských potřeb

  • (neregistrovaný) 46.149.125.---

    20. 2. 2018 14:42

    Ráda bych se zeptala:

    - obdržela jsem fakturu za kancelářské zboží (propisky, tužky, pořadače) a jsou v tom tři pytle na odpadky, mohu to taky účtovat společně na jeden účet kancelářského zboží nebo by to mělo jít na účet spotřeby?

    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 2. 2018 15:32

      .. (neregistrovaný) 178.17.10.---

      Re: Účet kancelářských potřeb
      Zkopírujte nám sem účetní osnovu dané společnosti, možná se k něčemu dobereme. A když přidáte firemní směrnice ohledně účtování spotřebního materiálu, tak bude ještě lépe.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).