Hlavní navigace

Daňový výdaj

  • (neregistrovaný) 77.234.40.---

    5. 3. 2018 18:34

    Opakuji svůj dotaz, jestli mi můžete někdo poradit. Podnikatel FO vede daňovou evidenci, v listopadu 2017 nakoupil laserový přístroj za 39 tisíc Kč a fakturu zaplatil v 11/2017. Uplatnil výdaj přímo do daňových výdajů. Současně s nákupem přístroje objednal nástroj na rozšíření funkčnosti laserového přístroje. Faktura za nástroj byla vystavena v 12/2017 se splatností 28.2.2018. Faktura byla uhrazena 20.2.2018.
    Poraďte prosím zda je správné dát oba výdaje rovnou do daňových výdajů a vést obojí v evidenci drobného majetku. Plete mi objednávka a vystavení obou faktur v roce 2017. Předem děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).