Hlavní navigace

Administartiva, paušál a základ

  • (neregistrovaný) 188.75.177.---

    14. 3. 2018 15:06

    Dobrý den,

    velice se omlouvám asi za úplně začátečnický dotaz, ale chtěla bych si přiznání sestavit sama.
    Začala jsem jako OSVČ v 3/2017 (předtím na RD) fakturuji administrativní činnost. Prosím budu do příjmů počítat všechny vystavené faktury za 2017 (i když poslední mi byla uhrazena až v roce 2018), nebo čistě jen přijaté peníze v roce 2017? Mohu uplatnit 60% výdaj?
    Moc děkuji a znovu se omlouvám, hledala jsem odpověď již min. konverzacích, ale bohužel bez výsledku.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).