Hlavní navigace

POHODA likvidace dobírky

  • (neregistrovaný) 81.162.194.---

    10. 4. 2018 13:00

    Dobrý den, prosím o radu zkušenější v programu POHODA.

    Provozujem e-shop. U nás si zákazník objednal zboží, odeslal ho dodavatel přímo ze svého skladu našemu zákazníkovi a vybral od něj dobírku. Já jsem vystavila fakturu zákazníkovi a od dodavatele jsem obdržela fakturu na zboží, kde byla dále odečtená přijatá dobírka (na účet dodavatele) a mínusový výsledek faktury je v podstatě marže, kterou nám má dodavatel doplatit.

    Fakturu jsem si podle položek zapsala do programu, ale nyní nevím, jak zlikvidovat vystavenou fakturu na zákazníka? Zaúčtováno bude správně, ale bude mi viset jako neuhrazená pohledávka...

    Příklad přijaté faktury:
    nakoupené zboží: 2000,- + DPH = 2 420,- s DPH
    přijatá dobírka od zákazníka: 3 000,-
    Konečná částka faktury: - 580,- Kč (přeplatek, který obdržíme na účet).

    Poradí mi prosím někdo, jak správně tuto situaci zanést do pohody?

    Děkuji moc za rady a přeji hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).