Dobrý den, v práci se "přu" s kolegyní kvůli účetní položky .... Já bych to zařadila na 6125 a ona na 6122. Prosím tedy o radu / názor, kam je správné zařadit tuto výukovou pomůcku pro školu: Systém, kombinující zapojovací desku s kontaktním nepájivým polem a běžně používané měřicí laboratorní přístroje, které jsou realizovány jako virtuální přístroje na PC. Součásti zařízení musí být i ovládače a softwarové rozhraní, které umožní systém používat jako multimetr, osciloskop, funkční generátor s možností generovat libovolný průběh, dynamický analyzátor signálu. Jedno zařízení stojí cca 60.000,- s DPH. Související SW a zároveň i zaškolení obsluhy - cenu - dodavatel rozpustil do ceny celého zařízení. Moc díky všem reagujícím. Kristtýna
25. 5. 2018 15:20
Dobrý den,
v práci se "přu" s kolegyní kvůli účetní položky .... Já bych to zařadila na 6125 a ona na 6122. Prosím tedy o radu / názor, kam je správné zařadit tuto výukovou pomůcku pro školu:
Systém, kombinující zapojovací desku s kontaktním nepájivým polem a běžně používané měřicí laboratorní přístroje, které jsou realizovány jako virtuální přístroje na PC.
Součásti zařízení musí být i ovládače a softwarové rozhraní, které umožní systém používat jako multimetr, osciloskop, funkční generátor s možností generovat libovolný průběh, dynamický analyzátor signálu.
Jedno zařízení stojí cca 60.000,- s DPH. Související SW a zároveň i zaškolení obsluhy - cenu - dodavatel rozpustil do ceny celého zařízení.
Moc díky všem reagujícím. Kristtýna