prosím o radu. Zákazník přijde, chce dostat slevu, tak se zaregistruje stylem, že předá kontakt. údaje (výpis z obchod. rejstříku) a toť vše. My si ho zadáme do databáze a někdy může přijít, nakoupit si u nás a dostat slevu. Nemusí to předcházet smlouvě. V tentýž databázi jsou i zákazníci se kterými máme kupní smlouvy. Teď bude akce a všem budeme rozesílat reklamní sms. Můžeme? Nebo u zákazníků se kterými nemáme smlouvy a nemusí již nutně dojít k obchodu - si máme vyžádat souhlas pomocí emailu? A i když neodpoví, tak jsme krytí? Předem děkuji za jakékoliv reakce. Jako účetní, jsem do akce na krámě moc neviděla. Teď jako pověřený pracovník začínám objevovat tyto záhady..
29. 5. 2018 8:19
Dobrý den,
prosím o radu. Zákazník přijde, chce dostat slevu, tak se zaregistruje stylem, že předá kontakt. údaje (výpis z obchod. rejstříku) a toť vše. My si ho zadáme do databáze a někdy může přijít, nakoupit si u nás a dostat slevu. Nemusí to předcházet smlouvě. V tentýž databázi jsou i zákazníci se kterými máme kupní smlouvy.
Teď bude akce a všem budeme rozesílat reklamní sms.
Můžeme? Nebo u zákazníků se kterými nemáme smlouvy a nemusí již nutně dojít k obchodu - si máme vyžádat souhlas pomocí emailu? A i když neodpoví, tak jsme krytí?
Předem děkuji za jakékoliv reakce. Jako účetní, jsem do akce na krámě moc neviděla. Teď jako pověřený pracovník začínám objevovat tyto záhady..