Hlavní navigace

Zaregistrovaní zákazníci GDPR

  • 185.148.214.---

    29. 5. 2018 8:19

    Dobrý den,

    prosím o radu. Zákazník přijde, chce dostat slevu, tak se zaregistruje stylem, že předá kontakt. údaje (výpis z obchod. rejstříku) a toť vše. My si ho zadáme do databáze a někdy může přijít, nakoupit si u nás a dostat slevu. Nemusí to předcházet smlouvě. V tentýž databázi jsou i zákazníci se kterými máme kupní smlouvy.
    Teď bude akce a všem budeme rozesílat reklamní sms.
    Můžeme? Nebo u zákazníků se kterými nemáme smlouvy a nemusí již nutně dojít k obchodu - si máme vyžádat souhlas pomocí emailu? A i když neodpoví, tak jsme krytí?
    Předem děkuji za jakékoliv reakce. Jako účetní, jsem do akce na krámě moc neviděla. Teď jako pověřený pracovník začínám objevovat tyto záhady..

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).