Hlavní navigace

Vyzvednutí výzvy KH z datové schránky

  • (neregistrovaný) 88.100.135.---

    29. 6. 2018 9:39

    prosím mohla by mi někdo vysvětlit?

    Týká se povinnosti reagovat na výzvu KH do 5-ti pracovních dní.

    Pokud se z DS nevyzvedne ve lhůtě 5-ti pracovních dní a ani se neotevře DS, platí nedodržení 5-ti denní lhůty?

    jde mi o to, že budu jako účetní nepřítomna a nevidím jinou variantu v případě doručení výzvy KH.


    Poradíte prosím?

    Luisa

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 6. 2018 10:01

      Maxx (neregistrovaný) 213.155.230.---

      Re: Vyzvednutí výzvy KH z datové schránk
      Musíte reagovat do 5 dnů od DORUČENÍ výzvy. Doručení je dnem vstupu do datovky nebo po uplynutí 10 dnů od odeslání.

      Takže pokud budete nepřítomna, zakázat oprávněným osobám vstup do datové schránky a vrátit se za 10 dnů.

    • 29. 6. 2018 10:30

      mirka..p (neregistrovaný) 77.78.85.---

      Re: Vyzvednutí výzvy KH z datové schránk
      A nebo za 14 dnů a pak za 1 den stihnout zareagovat.

    • 29. 6. 2018 10:34

      Pavel Jirsa (neregistrovaný) 83.208.106.---

      Re: Vyzvednutí výzvy KH z datové schránk
      Nevolnické lhůty stanovené vrchností jsou hrozné.

      Někteří to řeší tak, že v poslední den lhůty někdo potvrdí, i bez znalosti věci, že je vše v pořádku, a teprve po návratu účetní případně pošlou následné KH. Že by do té doby zareagoval FÚ není pravděpodobné. Také mají dovolenou.

      Hezký den!

    • 29. 6. 2018 11:01

      Luisa (neregistrovaný) 88.100.135.---

      Re: Vyzvednutí výzvy KH z datové schránk
      Děkuji všem za rady - potvrzení ze strany klientů jsem se právě chtěla vyhnout. Nedávno jsem to jedné paní ( naprostý laik ) vysvětlovala a bylo to těžší než jsem si myslela.

      Děkuji moc, zkusíme dodržet těch 10 dní nelezení do datovky.

      Luisa

    • 29. 6. 2018 12:15

      .. (neregistrovaný) 178.17.10.---

      Re: notifikační emaily z Datové schránky
      Jste u datové schránky klienta zaevidována jako Oprávněná osoba s právem otevírat přijaté zprávy, nebo jako Pověřená osoba bez možnosti otevírat zprávy("kukátko")? Máte nastaveno, aby Vám chodily notifikační emaily z datové schránky klienta?

      Od nového roku je možnost nastavení v DS, aby Oprávněné osobě chodily rozšířené notifikační emaily z datové schránky. Rozšířené o anotaci (věc), název a ID schránky odesílatele. Takže klient nemusí při využití dosílání "rozšířeného" notifikačního emailu vstoupit do DS a přesto ví, kdo mu a co poslal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).