Hlavní navigace

Řešit až po výzvě FÚ?

  • (neregistrovaný) 90.176.143.---

    13. 7. 2018 11:30

    Dobrý den,prosím,jsme měsíční plátce dph,v 4/2018 jsme vystavili
    fa nad 10000 a zákazník neuvedl ičo,dič,tj spadla v kh do A5 .
    Nyní,když si zákazník dělá čtvtletní hášení si toho všiml a žádá opravu.Fakturu mu opravím,a mám hned ode dne ,kdy jsem zjistila,že fa měla být v KH za 4/2018 v A4 podat následné KH,nebo čekat na výzvu?děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 7. 2018 11:44

      Maxx (neregistrovaný) 62.129.61.---

      Re: řešit až po výzvě FÚ?
      Podala bych hned následné KH. DPH se opravovat nebude.

    • 13. 7. 2018 11:54

      .. (neregistrovaný) 178.17.10.---

      Re: řešit až po výzvě FÚ?
      Kupoval jako spotřebitel, nebo jako podnikatel?

    • 13. 7. 2018 12:21

      danaka (neregistrovaný) 90.176.143.---

      Re: řešit až po výzvě FÚ?
      jezdí na opravu s jedním autem,druhé vozidlo bylo poprvé...
      zakázku psal sám náš velký šéf,který nějaké ičo dič neřeší....a zákazník
      si všiml taky až předal podklady účetní,to jsou ty FO plátci dph

    • 13. 7. 2018 12:34

      .. (neregistrovaný) 178.17.10.---

      Re: řešit až po výzvě FÚ?
      Pokud je něco zralé na následné KH, tak bych zpracovala následné KH hned. Nečekala bych na výzvu správce daně.

      PS. U jednoho klienta se mi stává něco podobného. Občas se stávalo, že jeho odběratelé požadovali, aby byly doklady napsány na ně jako na spotřebitele kvůli delší záruce, a jindy zase na jejich IČ kvůli možnosti odpočtu DPH. A pak si to rozmyslí a chtějí to přehodit. Dřív jsem to neřešila, ale co je KH, tak je s tím více práce a nelze v rámci paušálu za zpracování účetnictví opravovat KH donekonečna. Tedy lze - ale za každé takto "navíc" zpracované opravné a následné KH účtuji klientovi extra částku. V současnosti už teď není můj klient ke změnám na dokladech vůči svým odběratelům tak vstřícný.

    • 13. 7. 2018 14:35

      EvaCe

      poplatek za změnu údajů na dokladu
      to já jsem se teď setkala s tím, že firma má na dokladu napsáno, že v případě změny fakturačních údajů (např. na jiný subjekt, nebo místo "koncový zákazník" chtějí doplnit "firemní"), které zákazník požaduje ve lhůtě delší než 2 prac. dny po vystavení dokladu, tak účtují administrativní poplatek - už jsem viděla za 50 i za 100 a více kč

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).