Hlavní navigace

Personální audit na mzdové účtárně

  • (neregistrovaný) 83.240.100.---

    27. 7. 2018 15:52

    Dobrý den,
    chci se zeptat mzdových účetních, které prošly personálním auditem, jak tento audit probíhal.
    U nás jsme měly zpracovat do tabulky, co děláme a kolik MINUT ROČNĚ nám to zabere. Zdá se mi to jako nesmysl - tohle snad můžu spočítat někde na výrobní lince, nikoliv však na mzdovce, kde je práce velice různorodá a stejný úkon vám může u různých lidí trvat různě dlouho. Jsem naivní, když si myslím, že by to mělo probíhat stylem "Kolik máte zaměstnanců a kolik účetních? Tady je vypsán okruh prací - které z těchto prací provádí ve vaší firmě mzdová účtárna? (protože někde se může mzdovka prolínat s osobním nebo PAM) Děláte dále něco, co není uvedeno v tom seznamu?" A dál třeba kolik je exekucí, jaká bývá nemocnost, jaký je poměr dělnických a technických pracovníků... Prostě sebrat data, která jdou vytáhnout ze systémů a jsou spolehlivá, z těchto údajů potom udělat nějaký závěr. A ne počítat "cosi" (a přirozeně si i cucat z prstu), protože fakt si nevedu posledních 10 let deníček s tím, jak dlouho mi který úkon trval, abych to pak mohla zodpovědně sečíst, vydělit deseti a poskytnout auditorům...
    Za všechny postřehy děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).