Hlavní navigace

REKLAMACE??POMOC PROSIMMMMMM

  • (neregistrovaný) 83.208.161.---

    1. 12. 2005 15:40

    Žádám prosím někoho o radu.Asi pred rokem jsem zakoupil v prodejne mobilni telefon nokia 7610. 29.9.2005 jsem ho dal na reklamaci.Mam protokol o přijmu mobilního telefonu do opravy.
    dnes je uz 1.12.2005 kdyz jsem sel na prodejnu s protokolem tak mi porad rikaji ze mi zavolaj az bude opraven atd.Nemam zadne vyjadreni co se reklamce tyce.Uz nevim co mam delat.Vim ze kdyz neni reklamce vyrizena do 1mesice je to brano jako by byl telefon neopravitelny a mam narok na vraceni penez nebo vymenu.Jenze v prodejne me porad odbivaji.Nevim co dal.Mam jenom paragon a ten protokol.Jak mam ted postupovat?Co mam sepsat a kam dorucit?Telefon ktery je na razitku (majitelka) je porad obsazeny a na pevnou linku neexistuje.V nove prodejne mi nic nechtej podepsat(treba papir ze telefon jeste neni opraven)Proste se semnou nikdo moc nebavi.Co mam sepsat?Jak?co tam ma byt atd.?Kam to poslat?Na adresu majitelky ktera nevim jestli jeste plati nebo do noveho obchodu?Na majitelku mi v prodejne nikdo nechce dat telefon:((Trosku jsem to zmatkove popsal:(Volal jsem na ČOI ale tam jsem radu nedostal.Jenom at jim to poslu a ze to mozna proverej.:(Odepiste prosim prosim na mail.Dekuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 12. 2005 15:49

      Karel (neregistrovaný) 62.245.71.---

      Re: REKLAMACE??POMOC PROSIMMMMMM
      To je divne chovani firmy, ale zrejme jste zakoupil nejaky "dovezeny" telefon, protoze si to jinak nedokazu vysvetlit.

      Pokud ale mate pristroj homologovany pro CZ a mate cesky zarucni list - okamzite volejte do NOKIA.cz.
      V opacnem pripade mate smulu. Pak uz jen COI a zivnostensky urad.

    • 1. 12. 2005 18:49

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: REKLAMACE??POMOC PROSIMMMMMM
      >>Žádám prosím někoho o radu.Asi pred rokem jsem
      >>zakoupil v prodejne mobilni telefon nokia 7610.
      >>29.9.2005
      >>jsem ho dal na reklamaci.Mam protokol o přijmu
      >>mobilního
      >>telefonu do opravy.
      >>dnes je uz 1.12.2005 kdyz jsem sel na prodejnu s
      >>protokolem tak mi porad rikaji ze mi zavolaj az bude
      >>opraven atd.Nemam zadne vyjadreni co se reklamce
      >>tyce.Uz
      >>nevim co mam delat.Vim ze kdyz neni reklamce vyrizena
      >>do
      >>1mesice je to brano jako by byl telefon neopravitelny
      >>a mam narok na vraceni penez nebo vymenu.Jenze v
      >>prodejne me porad odbivaji.Nevim co dal.Mam jenom
      >>paragon a
      >>ten protokol.Jak mam ted postupovat?Co mam sepsat a
      >>kam dorucit?Telefon ktery je na razitku (majitelka)
      >>je
      >>porad obsazeny a na pevnou linku neexistuje.V nove
      >>prodejne mi nic nechtej podepsat(treba papir ze
      >>telefon
      >>jeste neni opraven)Proste se semnou nikdo moc
      >>nebavi.Co
      >>mam sepsat?Jak?co tam ma byt atd.?Kam to poslat?Na
      >>adresu majitelky ktera nevim jestli jeste plati nebo
      >>do
      >>noveho obchodu?Na majitelku mi v prodejne nikdo
      >>nechce
      >>dat telefon:((Trosku jsem to zmatkove popsal:(Volal
      >>jsem na ČOI ale tam jsem radu nedostal.Jenom at jim
      >>to
      >>poslu a ze to mozna proverej.:(Odepiste prosim prosim
      >>na mail.Dekuji
      >
      >To je divne chovani firmy, ale zrejme jste zakoupil
      >nejaky "dovezeny" telefon, protoze si to jinak nedokazu
      >vysvetlit.
      >
      >Pokud ale mate pristroj homologovany pro CZ a mate
      >cesky zarucni list - okamzite volejte do NOKIA.cz.
      To jako proč??
      >V opacnem pripade mate smulu. Pak uz jen COI a
      >zivnostensky urad.
      Ale kdeže... Po marném uplynutí reklamační lhůty máte nárok na odstoupení od smlouvy. Toto průkazným způsobem požadujte, pokud prodejce nevyhoví, podejte stížnost na ČOI - toto vaše právo nezanikne ani v případě, že vám nyní prodejce vrátí přístroj opravený.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).