Dobrý den. V obchodě jsem objednal bojler na ohřev vody. Prodávající ho objednal u dodavatele a ten ho doručil na prodejnu. Bohužel jsem se spletl v jednom písmenu označení a bojler je pro mě nepoužitelný. Zažádal jsem o výměnu. Žádost byla bohužel zamítnuta. Od dodavatele prý byla na dodáku poznámka NEVRATNÉ ZBOŽÍ (něco v tom smyslu). Má na to dodavatel právo? Chtěl jsem výměnu za jiný, dražší. Bohužel. Moje hloupost, ale ještě jsem se nesetkal s tím, že by prodávající firma zboží nevyměnila. Děkuji
Re: Vrácení zboží
já mám obavu, že s tím nic nenaděláte, objednal jste si, bylo dodáno, prodejce není povinen vám něco vyměňovat. To poskytují jen některé firmy jako bonus.
11. 9. 2018 13:39
Dobrý den.
V obchodě jsem objednal bojler na ohřev vody. Prodávající ho objednal u dodavatele a ten ho doručil na prodejnu. Bohužel jsem se spletl v jednom písmenu označení a bojler je pro mě nepoužitelný. Zažádal jsem o výměnu. Žádost byla bohužel zamítnuta. Od dodavatele prý byla na dodáku poznámka NEVRATNÉ ZBOŽÍ (něco v tom smyslu). Má na to dodavatel právo? Chtěl jsem výměnu za jiný, dražší. Bohužel.
Moje hloupost, ale ještě jsem se nesetkal s tím, že by prodávající firma zboží nevyměnila.
Děkuji