Hlavní navigace

Vrácení zboží

  • (neregistrovaný)

    11. 9. 2018 13:39

    Dobrý den.
    V obchodě jsem objednal bojler na ohřev vody. Prodávající ho objednal u dodavatele a ten ho doručil na prodejnu. Bohužel jsem se spletl v jednom písmenu označení a bojler je pro mě nepoužitelný. Zažádal jsem o výměnu. Žádost byla bohužel zamítnuta. Od dodavatele prý byla na dodáku poznámka NEVRATNÉ ZBOŽÍ (něco v tom smyslu). Má na to dodavatel právo? Chtěl jsem výměnu za jiný, dražší. Bohužel.
    Moje hloupost, ale ještě jsem se nesetkal s tím, že by prodávající firma zboží nevyměnila.
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 9. 2018 15:58

      pája

      Re: Vrácení zboží
      já mám obavu, že s tím nic nenaděláte, objednal jste si, bylo dodáno, prodejce není povinen vám něco vyměňovat. To poskytují jen některé firmy jako bonus.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).