Re: zůstatek dovolené po MD????prosím
------------------------------------------------------------------------------
Mateřská dovolená od 18.7.2002 do 29.1.2003 pak rodičák. pokud správně čtu z karty zaměstnance...
Měla zpět nastoupit 29.8.2005 ale bylo projednáno její propuštění a tak jí byla dána výpověď pro nadbytečnost §46 c prac. poměr tedy končí 30.11.2005 s 3 měsíční výstupní dobou která běží od 1.9.2005. Celé 3 měsíce je zaměstnankyně doma a mi ji proplácíme mimořádnou dovolenou.Nyní zpracovávám výplaty a jelikož jsem úplný začátečník a s tímto případem jsem se setkala poprvé - tak když jsem nahodila do programu ukončení jejího pracovního poměru k 30.11.2005 proplatil mi automaticky (jako u každého vystupujícího zaměstnance nevyčerpanou dovolenou) u této zaměstnankyně proplatil 20,5 dne tedy 153,75 hodin. nemůžu se nikde dohledat v knihách jak to je když se vrátí z MD zda má na to nárok nebo by měla tuto ŘD vyčerpat. Děkuji moc za radu-
Re: zůstatek dovolené po MD????prosím
Ať to probírám shora či zdola, nějak se nemohu dostat na ten počet - z roku 2002 a 2003 jí dovolená propadla, v roce 2004 žádná nevznikla. Letos jí vznikla poměrná část dovolené 11/12, ale ta se jí bude krátit o 4/12 za 170 zameškaných dnů z důvodu rodičovské dovolené.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
EET se vrací od roku 2027, schválili poslanci. Dotkne se až 600 tisíc podnikatelů
Podnikatelům se nelíbí navrhovaný růst minimální mzdy, chtějí změnu valorizace
Kadeřník v mobilu. Nová česká aplikace pomáhá salonům s byznysem i organizací času
Zlatnictví začala studovat ve čtyřiceti. Diamanty jsou pro mě bez duše, říká Milena
Pokud Ústavní soud opět vyloučí platby kartou, EET 2.0 se sesype jak domeček z karet
Předčasný důchod automaticky neznamená, že člověk nechce pracovat
8. 12. 2005 9:13