Hlavní navigace

Prodej provozovny - převod zaměstnanců

  • (neregistrovaný)

    23. 1. 2019 7:52

    Dobrý den.
    Firma které zpracovávám mzdy prodává jednu z provozoven a prodej by měl být uskutečněn včetně převodu zaměstnanců. Nemám s tím žádné zkušenosti, takže moc prosím o konzultaci. Dočetla jsem se, že zápočtový list ani ELDP bych dělat neměla, protože pracovní poměr stále trvá. Znamená to tedy, že vše ohledně zaměstnanců předám novému zaměstnavateli (smlouvy, prohlášení,atd a mně zůstanou od všeho maximálně kopie?) Budu provádět odhlášení zaměstnanců na OSSZ a zdravotních pojišťovnách, nebo si pojišťovny zaměstnance převedou samy a co se na pojišťovny v takovém případě dokládá? A dokládá tam potřebné dokumenty původní zaměstnavatel nebo ten nový? Předem moc děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 23. 1. 2019 8:34

      Líba (neregistrovaný)

      Re: Prodej provozovny - převod zaměstnan
      Na OSSZ předáte seznam převedených zaměstnanců a smlouvu o převodu mezi zaměstnavateli. Původního zaměstnavatele čeká běžná kontrola.

      U zdravotních pojišťoven se dělají normální odhlášky ze staré firmy a přihlášky do nové.

    • 23. 1. 2019 8:40

      bara_n (neregistrovaný)

      Re: Prodej provozovny - převod zaměstnan
      Takže ten seznam převáděných zaměstnanců dokládám na OSSZ já jako původní zaměstnavatel, nebo to bude dělat ten nový? A jak to bude prosím s těmi smlouvami a ostatními dokumenty? Nic si nenechávám a vše předávám novému zaměstnavateli? Mockrát děkuji.

    • 23. 1. 2019 14:15

      Líba (neregistrovaný)

      Dokumenty v převádějící organizaci.
      Já bych si podstatné dokumenty ofotila, ale za chvíli se ozve někdo, kdo napíše, že se to nesmí. Já jsme převod absolvovala jako předávající účetní a současně přejímající, takže jsem to neřešila.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).