Re: Prodej provozovny - převod zaměstnan
Takže ten seznam převáděných zaměstnanců dokládám na OSSZ já jako původní zaměstnavatel, nebo to bude dělat ten nový? A jak to bude prosím s těmi smlouvami a ostatními dokumenty? Nic si nenechávám a vše předávám novému zaměstnavateli? Mockrát děkuji.
Dokumenty v převádějící organizaci.
Já bych si podstatné dokumenty ofotila, ale za chvíli se ozve někdo, kdo napíše, že se to nesmí. Já jsme převod absolvovala jako předávající účetní a současně přejímající, takže jsem to neřešila.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
23. 1. 2019 7:52
Dobrý den.
Firma které zpracovávám mzdy prodává jednu z provozoven a prodej by měl být uskutečněn včetně převodu zaměstnanců. Nemám s tím žádné zkušenosti, takže moc prosím o konzultaci. Dočetla jsem se, že zápočtový list ani ELDP bych dělat neměla, protože pracovní poměr stále trvá. Znamená to tedy, že vše ohledně zaměstnanců předám novému zaměstnavateli (smlouvy, prohlášení,atd a mně zůstanou od všeho maximálně kopie?) Budu provádět odhlášení zaměstnanců na OSSZ a zdravotních pojišťovnách, nebo si pojišťovny zaměstnance převedou samy a co se na pojišťovny v takovém případě dokládá? A dokládá tam potřebné dokumenty původní zaměstnavatel nebo ten nový? Předem moc děkuji.