Hlavní navigace

Daňové odpisy

  • (neregistrovaný)

    29. 1. 2019 13:19

    Dobrá den , jsme v nájmu a budeme na naše náklady předělávat kancelár, (příčky, podlahové krytiny, kancelářský nábyeek ated.( Celkové náklady budou cca 800 tis. , jak dlouho mohu daňové odepsiovat, potřebujeme co nejdeéle ??
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 1. 2019 13:26

      .. (neregistrovaný)

      Re: daňové odpisy_kancelář v nájmu
      Musíte vzít všechny doklady, podklady, vize a najít si na konzultaci dobrého daňového poradce. Protože bez znalosti uzavřené nájemní smlouvy, bez znalosti toho, co se přesně bude v kanceláři provádět (technické zhodnocení povolené pronajímatelem, technické zhodnocení nepovolené pronajímatelem, opravy, pořízení nábytku vestavěného, pořízení nábytku samostatně stojícího, ...) Vám nikdo na dálku nemůže správně odpovědět. Je tolik proměnných, ....

      Prostě na tento dotaz nelze správně odpovědět.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).