Hlavní navigace

Placení faktur

  • (neregistrovaný)

    17. 2. 2019 8:01

    Dobrý den, vedeme v práci dlouhou a pro nás poměrně ponižující diskusi ohledně postupu při placení faktur. Vedoucí dá seznam co se má uhradit, faktury si fyzicky najdeme
    , zkontrolujeme,jestli souhlasí částky na fakturach se seznamem-muze se stát že není přes parkovací znak prouctovan dobropis, nebo záloha apod , potom se v počítači označí a udělá se příkaz do banky. Na uhrazene fa dopisene úhradu a založíme. Strašně moc jim vadí ta fyzická kontrola před zadáním příkazu a poznámka o úhradě na fa. Prý se zbytečně udržujeme. Myslím si, že když je odpovědnost za správné zaplacení na mě, tak si snad tu kontrolu udělat můžu . Děkuji za názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).