Hlavní navigace

Výzva FÚ ke kontrolnímu hlášení

  • (neregistrovaný) 46.13.89.---

    7. 4. 2019 18:05

    Dobrý den,
    podala jsem kontrolní hlášení a teď mi přišla výzva Fú ke změně, doplnění nebo potvrzení údajů. Bohužel jsem do KH zahrnula fakturu nad 10 tis, ale dodavatel neuvedl na faktuře DIČ a proto jí neměl ve svém KH. Jak mám teď postupovat? Můžu dodavatele požádat o opravu? Jak z toho ven? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 4. 2019 18:58

      *j* (neregistrovaný) 46.13.89.---

      Ano jedná se o přijatou fakturu a na ní není uvedené moje DIČ. Takže já mám uplatněno a uvedeno v KH, ale druhá strana ne.

    • 8. 4. 2019 8:59

      Maxx (neregistrovaný) 62.129.61.---

      Kdyz jste pri bakupu DIC nenahlasila, tak ho nemohli uvest a nemohli zaradit do spravneho oddílu KH. Pozadat dodavatele o opravu muzete. On Vam nemusi vyhovet (je to pro nej prace navic s opravou jiz podaneho KH).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).